Kan man glasa in sin balkong?

Hejsan. Kan man ansöka om att få sin balkong inglasad pga allergi?

Kommentarer

  • Hej!

    Tack för din fråga.

    Vi har inte inglasad balkong som tillval.

    Med vänlig hälsning
    Yvette Kommunikatör
  • Hej , skulle vilja ha inglasad teras på grund av att man har fått så mycket förstört av blåst,inte så kul sen har jag en undran vi ska klippa vårt gräs själva ,men ha en granne som inte gör detta plus att häcken inte är rensad.  Men när dom är här så klipper dom hennes gräs, men inte vårt för det ska vi göra .jag tycker att det ska va lika för alla  ni får ta att bestäma er ur det ska vara ,om vi ska klippa själva .ni kan ju inte klippa för vissa gräsmattorna en hyresgäst i atjutanten 3
  • Vi kan tyvärr inte glasa in terrass eller balkong.

    Gällande klippning av gräs så har jag nyligen pratat med din bovärd som kommer att kontakta dig angående detta.

    Med vänlig hälsning
    Yvette Kommunikatör