Återvinnings-rum

På Kastanjegatan har vi återvinnings-rum, på gård 2 är det alltid problem med låset, dörren är sned efter en olycka med bil och fotgängare. Låset går inte i hack och jag är rädd att någon obehörig går in och kanske leker med något brännbart. Återvinnings-rummet sitter ihop med både galler-förråd, cykel-förråd och carport med bilar. Jag vet att flera felanmält samma dörr och
det fungerar inte att bara justera dörren utan det behövs sättas dit en "plåt" som täcker låskolv/regel/ tryckesfall.
Kattis

Kommentarer

  • Hej Kattis!

    Tack för att du informerar oss om detta.
    Vi tar det vidare till bovärd i området.

    Önskar dig en fortsatt fin dag

    Vänliga hälsningar
    Stina Kundservice