Förslag om cykelställ i kvarteret Lien

Många äldre boende i kvarteret Lien har lång väg från parkeringen till bostaden. Det skulle underlätta med cykelställ, alt stolpar för att låsa fast cykeln, i båda ändarna av parkeringen. I dag finns ett cykelförråd en bra bit från parkeringarna. Kan väl inte kosta så mycket att fixa?
Lars

Kommentarer

  • Hej Lars!

    Tack för att du kontaktar oss.

    Vi går igenom alla inkomna förslag i slutet på varje månad. Vårt Förslagsråd ser då på möjligheterna att genomföra ditt förslag. Stora förbättringsförslag som behöver planeras in i nästa års budget eller som kräver undersökning i kvarteret lämnas till ledningsgruppen för beslut.

    Så fort vi har ett beslut som rör ditt förslag får du ett svar här i kundforumet. Varje gång du får ett nytt svar på ditt inlägg får du ett mejl som berättar att vi svarat dig.

    Tack för förslaget, din åsikt är viktig för oss.

    Vänliga hälsningar
    Yvette Kommunikatör
  • Hej igen!

    Vår duktiga bovärd Janec har nu satt upp ett cykelställ!

    Hoppas att ni är nöjda och att det kommer väl till användning.
    Återigen får vi tacka för förslaget!

    Vänliga hälsningar

    Yvette Kommunikatör
  • Nu har ett till cykelställ kommit på plats vid det andra återvinningsrummet i Lien!

    Vänliga hälsningar

    Yvette Kommunikatör