Välkommen till Geabs kundforum!
Här kan du söka efter svar, ställa din egen fråga eller hjälpa oss med förslag och idéer.
Vill du göra en felanmälan eller komma i kontakt med oss direkt ber vi dig kontakta oss på Kundservice.
Vi finns här vardagar mellan 08:30–15:30
Om Geab kundservice
Geab består av tre juridiska bolag som tillsammans bildar Geab. Geab kundservice arbetar på uppdrag av samtliga: Gotlands Energi AB, Gotland Elförsäljning AB och Gotlands Elnät AB.
Mål med vår återkoppling
Du får svar på dina frågor helgfria vardagar under kontorstid. Frågorna publiceras inte direkt, utan först när det finns svar. Vi har som mål att du ska få återkoppling senast nästa arbetsdag, från det att vi läser ditt meddelande.
För att hjälpa dig att få el till din fastighet behöver vi ditt anläggnings-ID som är 18 siffror långt och börjar på 735 999 xxx xxx xxx xxx. Ditt anläggnings-ID finns på din elmätare. Flyttar du till lägenhet är det din fastighetsägare som har tillgång till elmätaren. Du kan också fråga den person som bodde där dessförinnan då numret finns på fakturan.