Välkommen till Geabs kundforum!
Här kan du söka efter svar, ställa din egen fråga eller hjälpa oss med förslag och idéer.
Vill du göra en felanmälan eller komma i kontakt med oss direkt ber vi dig kontakta oss på Kundservice.
Vi finns här vardagar mellan 08:30–15:30
Om Geab kundservice
Geab består av tre juridiska bolag som tillsammans bildar Geab. Geab kundservice arbetar på uppdrag av samtliga: Gotlands Energi AB, Gotland Elförsäljning AB och Gotlands Elnät AB.
Mål med vår återkoppling
Du får svar på dina frågor helgfria vardagar under kontorstid. Frågorna publiceras inte direkt, utan först när det finns svar. Vi har som mål att du ska få återkoppling senast nästa arbetsdag, från det att vi läser ditt meddelande.
Du kan ta med ditt nuvarande elavtal i flytten. Du behöver då ringa oss på 0498 – 28 50 00. Vill du hellre teckna ett nytt elavtal till ditt nya boende så ser du våra olika avtalsförslag här.
Läs mer om flytt av el på vår hemsida
Skicka ett mail till vår Kundtänst med rätt uppgifter så ändrar vi till rätt adress
Mvh