Dette innlegget er gammelt og kan inneholde feil informasjon.

Graviditet

Hei, bør gravide ta noen forholdsregler i forbindelse med inntak av deres produkter oppbløtte kikerter, økologiske røde linser, svarte bønner og kidneybønner? Tenker på bruk av produktene både kalde i salat og varme i gryter og andre retter. Takknemlig for svar!

Kommentarer

  • Hei Heidi.

    Hoppas det är ok att jag svarar på svenska. Det finns inget förhinder att som gravid äta ovan nämda produkter då allt har blötlagts och kokats färdigt redo att serveras.

    Linda