Dette innlegget er gammelt og kan inneholde feil informasjon.

Bønner og linser

Hei,

Hvordan er de ferdigkokte bønnene, linsene og kikertene deres varmebehandlet? Er det brukt trykk-koker? Jeg har hørt at dette er nødvendig for å redusere pektinnivåer i slike matvarer.

Vennlig hilsen Hanna

Kommentarer

  • Hei Hanna.

    Våre GoGreen ferdigkokte produkter er UHT-behandlet for å få bedre holdbarhet. Dette er en varmebehandling. Alle GoGreens konserverte belgfrukter er bløtlakte og kokte akkurat for å senke lektin-nivået og for å gjøre dem "ready-to-eat".