områdets utemiljö

Hej vi är många här på Hagvägen i Björnlunda som tycker att området sköts väldigt dåligt med häck klippning och ogräs borttagning området håller på att växa igen
Björn Söderström

Kommentarer

  • Hej Björn och tack för din fråga om ditt område. Jag sänder informationen vidare till områdesansvariga och arbetsledare fastighetsskötsel. Återkopplar även till dig via din mail. Mvh Linda på Kundservice
    Linda Gnestahem Kundservice