Kösystem

Undrar varför man inte kan se vilken plats i kön man har när man anmäler intresse på en lägenhet.
Man har ju poäng men omöjligt att veta hur långt fram i kön jag är och hur långt ifrån en lägenhet är.
Simon

Kommentarer

  • Hej!

    Det är först när man har fått ett erbjudande om visning av lägenhet som man kan se vilken plats man har. Det är fem personer som får erbjudande.
    Marina Gnestahem Kundservice