Till senaste kommentaren

Jag hade inte täckning på kontot så ni kunde dra autogirot för mitt lån

Om vi inte kan dra autogirot på förfallodagen görs det försök att dra pengar de tre nästföljande bankdagarna. Finns det fortfarande inte täckning på kontot behöver du som kund betala in manuellt. 

Behöver du betalningsuppgifter är du välkommen att skicka ett meddelande till oss i internetbanken så hjälper vi dig med detta.

Om du betalar in en avi försent tillkommer det en påminnelseavgift som läggs på din nästa avi. Du kommer även få betala dröjsmålsränta för de dagar du varit sen.

FOREX Bank Rapportera olämpligt innehåll

Kommentarer

  • Mitt autogiro funkade inte denna gång, var på sidan hittar jag de uppgifter jag behöver för att betala?
  • Hej Gunilla!

    Med anledning av banksekretessen kan vi inte hjälpa dig med låneuppgifter via vårt forum. Du är välkommen att skicka ett meddelande till oss i internetbanken alternativt kontakta vår kundservice på 0771-22 22 21 så hjälper vi dig gärna.

    Ha en trevlig dag.

    Hälsningar
    Elin Kundcenter
  • Hej har ingen möjlighet att betala min faktura  pga att min make e arbetslös  jag kan betala  min faktura  den 18 /10 i stället  mvh Susanne
    Susanne Kristensen
  • Hej Susanne!

    Tack för ditt meddelande.

    Gäller detta fakturan för lån rekommenderar jag att du kontaktar vår Krav-avdelning på 010-211 18 90 så undersöker vi hur vi kan hjälpa dig.

    Hälsningar
    Elin Kundcenter

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.