Finns det några planer för Kaféet i stationshuset?

Hej! Jag undrar vad som är planerat i stationshuset där det varit kafé, som ser ut att vara nerlagt? Söker ni företag som vill starta ny verksamhet?
Madeleine

Kommentarer

  • Hej Madeleine,
    Ni skulle kunna ta kontakt med Mikael Larsson som är Näringslivschef gällande lokalen, alternativt möjligheten till att starta en verksamhet generellt. Kommunen är alltid intresserade av ny verksamheter och företagare.

    Mikael kan du nå på 0157 430140 eller mikael.larsson@flen.se

    Jonas
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.