Handel o försäljning av Explosiva varor.

Hej! Vilka i Flens Kommun har tillstånd från polis/kommun att sälja explosiva varor såsom smällare o raketer? Mvh Stefan

Stefan Nilsson

Kommentarer

  • Hej Stefan!

    Tack för din fråga.

    I Flens kommun har Jem & Fix tillstånd att förvara och sälja pyroteknik inom sitt butiksområde på fastigheten Tisteln 3, samt EXK Omsorg AB/Elies Chammas på fastigheten Parken 4 (gamla macken) har tillstånd att förvara och sälja pyrotekniska varor.

    Jag önskar dig en god fortsättning och ett gott nytt år!

    Med vänlig hälsning
    Maja
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.