Hur bokar jag plats för torghandel?

Hej!

Jag heter Sofia och jag är en florist på resande fot runt i Sörmland. Jag gör kransar, buketter och har massor olika blomster som jag gärna visar och säljer till allmänheten.
Jag vill gärna veta mer om hur jag går tillväga för att boka plats för mitt stånd i Flens kommun.

Vart hittar jag information om detta?

Hälsningar
Sofia
Internservice

Kommentarer

  • Hej Sofia! 😊

    Vad härligt med lite blomster nu till våren.

    För att boka plats för torghandel så tar man kontakt med Annelie Engvall som är ansvarig för torghandel i Flens kommun.
    Det finns tre olika plaster man kan boka:
    • Nedre Violentorget i Flen
    • Prins Wilhelms torg i Flen
    • Stora torget i Malmköping
    Klicka här för att läsa mer om information och kontaktuppgifter.

    Stort lycka till önskar jag dig!

    Med vänliga hälsningar
    Maja 😄

    Maja
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.