Vilken storlek har kuddarna "Feather flower"

Hej!

Vilka mått har kuddarna Feather Flower? Jag kunde inte hitta det på produktsidan.
Hanna

Kommentarer

  • Hej!

    Kuddarna Feather Flower finns i två olika storlekar, Small som är 50x50 cm och Large som är 80x80 cm.

    Storlekarna på våra produkter finns under produktinformation inne på respektivee produkt. Jag är ledsen att det inte var helt tydligt, jag ska se vad vi kan göra för att förbättra det!

    Anna