Vad har ni för leveranstid?

Hej,

Vad har ni för leveranstid till Stockholm?
Anna

Kommentarer

  • När du gör en beställning hos oss så finns det en behandlingstid angiven under varje vara.

    Behandlingstiden varierar på varorna. Det beror på om varan finns på vårat eget lager eller om vi behöver beställa in denna från en leverantör. Denna tid framgår vid vardera vara på hemsidan.

    Exempel:

    Tiden det tar i postgången är inräknat tillsammans med behandlingstiden när du går till kassan. Detta går att påverka beroende på vilket alternativ du väljer.

    Snabbfrakten tar en vardag i postgången.
    Gratisfrakten tar 2-3 vardagar i postgången.

    Mer information om våra fraktalternativ hittar du i ett annat inlägg här på vårat forum. Våra Fraktalternativ

    Våra Fraktalternativ

    Erik