Hur packas varorna, är det säkert för transport?

Hur packeteras varorna vid leverans? Är det säkert, så att inte varorna riskerar att gå sönder?
Flamingo support

Kommentarer

  • Alla produkter från Flamingo Design packeteras ordentligt i trälådor med både frigolit och bubbelplats för att de inte ska gå sönder i transporten.

    Skulle det mot förmodan finnas slitage eller att produkterna skadats under transporten så kontakta oss direkt så hjälper vi dig.
    Anna