Hur gör jag en retur?

Hej,

Hur gör jag en retur?

Nicholas

Kommentarer

  • Vill du som kund vill åberopa din ångerrätt ska du meddela oss detta inom 14 dagar från det att du mottagit produkten.

    Kontakta oss här alternativt använd Konsumentverkets standarsformulär för ångerrätt.

    Efter att du utövat din ångerrätt ska du utan dröjsmål och senast inom 14 dagar skicka tillbaka produkten till oss.

    I din orderbekräftelse kan du enkelt beställa en retursedel. Lär mer hur du går tillväga här.

    Du kan också välja att skicka det med PostNord eller Schenker som fraktbolag till oss. I de fall du väljer Schenker behöver du boka din retur via Schenkers hemsida. Du hittar rätt sida här. Hos PostNord behöver du bara fästa en lapp med vår returadress och betala enligt deras portotabell.

    Erik