Hur ändrar jag i min beställning?

Hej,

Igår la jag och min sambo en beställning som vi skulle vilja ändra. Går det att ändra nu i efterhand?
Adam

Kommentarer

  • Hej Adam,

    För ändringar av adress, fraktsätt eller liknande behöver du idag kontakta kundservice via mail eller chatt för hjälp med ändringen.

    Vill du avboka delar av beställningen eller hela beställningen så kan du göra detta själv. Detta går att göra på samtliga ordrar med några enkla knapptryck.

    1. Ta fram din orderbekräftelse som du fått via mail.
    2. Klicka på knappen ”Ändra din beställning här”
    3. Sedan väljer du om du vill avboka enskilda produkter eller om du vill avboka hela beställningen:
    4. När du valt vad du vill avboka kommer en verifieringskod att skickas till den mailadress som du angav när du gjorde din beställning.
    5. Denna kod behöver du fylla i på nästkommande steg för att avbokningen ska bli bekräftad.
    6. Klart. Din avbokning är nu genomförd.
    Och såklart, har du frågor tveka inte att höra av dig!
    Erik
    (Uppdaterad )