Beställning med leverans innan jul?

Hej!

Jag tänkte köpa julklappar från er, när måste jag lägga min beställning senast för att få det innan jul?

Måns

Kommentarer

  • Hej Måns,

    Vad kul att du vill fynda hos oss till julen. Vi har massor av fina klappar som passar de flesta åldrar 😀

    För att vara säker på att din beställning hinner levereras innan julafton så måste vi ha fått den innan den 15 december.

    Önskar dig en härlig dag i snön!

    Anna