majonnäs

Undrar varför inte äkta majonnäs inte finns att få tag på. Gäller på glasburk finns bara på tub! Varken ica eller city gross har burken, Jo ändats lätt majonnäs finns!
Mats Bredgard

Kommentarer

  • Hej Mats,

    Vi har haft lite problem med produktionen av våran Äkta Majonäs, men det är löst nu så den borde vara tillbaka på hyllorna inom kort.

    Fredrik på Findus.
    Fredrik
  • Hej, håller med föregående inlägg, den finns inte att få tag på i nån butik 🙁
    Linda
  • Hej! Idag är det den 4 augusti och här i Göteborg går det fortfarande inte att få tag i äkta majonnäs i varken Ica,Willys samt Hemköp så undrar när inom kort är?
    Linda
  • Hej! Vad betyder inom kort? Här i Göteborg finns varken äkta majonnäs på burk eller i tub att köpa. Har varit på Ica Willys samt Hemköp å möts av skyltar att varan inte finns
    Linda
  • Vi är mycket ledsna över att denna produkt för tillfället inte finns tillgänglig i butik. Detta har berott på en försening i produktionen av produkten, men vi förväntar oss att Findus Äkta Majonnäs kommer att åter finnas på hyllorna under Augusti månad. Fredrik på Findus.
    Fredrik
  • Fredrik, har du en uppdaterad prognos på när produkten är på hyllan igen? Vi är många som lider av att behöva stå ut med konkurrenternas ”majonnäs”.
    Peter
  • När kommer majonnäsen tillbaks till butikerna?!! Heeelt galet att ni inte kan leverera på flera månader och ni har nu meddelat att det ska snart finnas tillgängligt….det är också några veckor nu, vad händer?
    Linda
  • Finns fortfarande inte i hyllorna och nu är ju augusti snart till ända.....😒
    Helen Ingvarsson
  • Vi har haft lite problem med produktionen av våran Äkta Majonnäs, men det är löst nu så våran Äkta Majonnäs ska ha varit tillbaka på hyllorna sedan i mitten på Augusti (vecka 32 för att vara exakt).

    Nikan alltid fråga i butiken om de har koll på exakt när just dom kommer få in den igen. Fredrik på Findus

    Fredrik
  • 8 sept fortfarande ingen Findus Majonnäs i hyllorna. Varför???
    Christina Magnusson
  • När kommer Findus majonnäs på tub finnas i butik?
    Britt Mathson

  • Hej!

    Vår produktion är igång igen och Findus Äkta Majonnäs, både i tub och i burk har redan börjat distribueras till butiker runt om i Sverige. Det fylls på gradvis och det kan variera lite från butik till butik i och med leveransskillnader. Därför är det bäst i nuläget att fråga i butiken nästa gång du handlar för att se om de kan säga när deras nästa leverans ska komma in.

    Med vänliga hälsningar,
    Siri på Findus Konsumentkontakt
    Siri
  • Tyvärr helt slut i alla butiker i Hallstavik. När väntas det komma till butik?

    Vänligen
    Helen Karlsson
  • Hej Helen,

    Du kan fråga i din butik när dom förväntar sig nästa leverans av Findus Äkta Majonnäs.

    Det kan hända att våran Majonnäs inte kommer finnas i butikerna förrän i December dock, men vi kan tyvärr inte svara på detta exakt då vi inte har butikernas leveransinformation.

    Fredrik på Findus.
    Fredrik
  • Saknar den äkta majonnäsen i butikerna i vimmerby och västervik.
    Per
  • Findus äkta majonnäs saknas fortfarande i Halmstad.

    Agneta
    20 nov
    Agneta