Säsongskort 2020/21?

Hej, hade ett seriekort året som gick och om jag vill behålla den platsen även nästa säsong. Hur gör jag för att vara säker på att få den, D2 - Vänster Rad 3 Plats 6
Mats Olsson

Kommentarer

  • Hej!
    Alla som har ett seriekort kommer att få information skickad till sin e-post förhoppningsvis innan påsk och ni har förtur på er stol.
    Karin
  • Vad får man om man skaffar sig säsongskort för ståplats för det dyra priset?
    Magnus Olsson
  • Hej!
    Då ingår samtliga grundserie och slutspelsmatcher i både SHL och CHL.
    Tillgång till Green Room med gratis kaffe.
    Inbjudan till Kickoff med A-laget
    Inbjudan till Hockeynight
    Bonusbiljetter till utvalda matcher
    Unik halsduk som delas ut på Halsduksmatchen.
    Karin
  • 18-19 hade jag 2 sittplatser få jag påminnelse om dessa, har fått cancer och har svårt att gå. Kan inte gå så högt upp som förut.
    Booinge Nilsson (Tingvallatrafikskola)
  • Söker ev mina våra tidigare platser har fått cancer och har svårt att gå långt upp på läktaren.
    Booinge Nilsson (Tingvallatrafikskola)
  • Hej, har säsongskort och vill kunna gå på matchen mot Linköping torsdag 8/10. Hur gör jag?
    Mvh, Mats
    Mats Olsson
  • Det lottas ut bland säsongskortare samt grön/vitt hjärta som man kan gå med i
    Totalt 50 st
    Rose-Marie