Ledsagare

Hej har en fråga ang min son Filip som har autism mm , han vill så gärna kolla på en borta match uppe i Karlstad  Fbk mot Fhc den 20/2-2020 funkar det med ledsagare hos er oxå ? Att ledsagare går in gratis med intyg mm Med vänlig hälsning, Anders Eriksson
Anders Eriksson

Kommentarer

  • Hej Anders!
    Har din son ett handikapp och behöver en ledsagare så försöker vi lösa det.
    Återkom till oss så hjälper vi dig att boka biljetter.
    Karin
  • Ok låter jättebra jag återkommer när jag pratat m min son Med vänlig hälsning, Anders
    Anders Eriksson
  • hej!
    Min son har 5st diagnoser varav en är autism.
    Hans största intresse är ishockey och Frölunda!
    Nu möts ju dom på torsdag och vi vill jättegärna ta med honom på dett
    Kan jag få köpa 3 biljetter till bortastå varav en är ledsagare...alltså att ledsagaren går med gratis?

    Anders Eriksson
  • Hej Anders!
    Skicka över intyget till oss, så löser vi det. Vi lägger biljetterna på ditt namn vid gästande lags entré.

    Välkomna!
    Karin

  • Hej! Jag har ytterligt intyg att skicka men jag kan inte infoga dom.
    Har du/ni någon
    Vad kostar biljetterna, vi är 4st i familjen och vill stå i bortaklacken.
    Anders Eriksson
  • Kan du lägga en extra biljett så det blir 4 tot m ledsagare ( dottern ville med oxå ) tack så himla mycket för hjälpen Med vänlig hälsning, Anders
    Anders Eriksson
  • Hej Anders!
    Lägger ut 4 biljetter i ditt namn, biljetterna kostar 100:-/st
    Karin
  • Hej Karin , finns det ngn möjlighet med en biljett till ? Tot  5 personer som kommer till er i Karlstad ? En tjej som aldrig varit på hockey vill följa med om det finns möjlighet , Med vänlig hälsning, Anders
    Anders Eriksson
  • Hej Anders!
    Vi ändrar till 5 st.
    Karin