Biljetter

Hej vi är 9 st ifrån Eskilstuna/Västerås och Norrland som ska mötas upp och gå på match (förhoppningsvis den 17e oktober) nu när regeringen gått ut med att 500 får gå på sport evenemang så vill vi väldigt gärna ha tag i biljetter. Kan jag på någe vis boka 9 stycken kollar hemsidan varje dag men vill verkligen komma över 9 st till den 17e. Mvh Rasmus W
Rasmus Wassberg

Kommentarer

  • Hej Rasmus

    Vet vet ännu inte om vi får spela med publik eller ej den 17 okt, så vi får avvakta tills vi vet vad beslutet blir
    Rose-Marie
  • Hej!
    Har bokat Golden Star den 26/9 finns det ngn möjlighet att komma då, tänkte att det är en restaurang och det kan man ju gå på ute i samhället.
    Lisbet Blomster
  • Hej Lisbet

    Det har ej tagits något beslut om detta ännu, vi kommer att informera er så fort vi vet om vi får ha publik i restaurangen
    Rose-Marie
  • hej ,skulle beställa biljetter till 12 dec fbk-växjö men hittar inga på sky loungen ?
    kent jansson
  • Hej Kent

    Denna match är ej släppt till försäljning ännu, vi släpper bara några få åt gången Samt att vi ej vilka restauranger och barer som kommer att vara öppna de olika tillfällena.
    Håll utkik på vår hemsida för släpp av fler matcher
    Rose-Marie
  • Färjestad -HV71 20/2
    Finns det biljetter i restaurangen?
    Thomas adolfsson
  • Hej
    Jag undrar hur jag bokar biljetter till Färjestad Leksand 2 Oktober
    Mvh Tina Jansdotter Luoma-Pantti
    Tina Jansdotter Luoma-Pantti
  • Vi har ej släppt upp några lösbiljetter ännu pga av rådande pandemi, håll gärna utkik via vår hemsida där vi kommer med info så fort det är klart
    Rose-Marie
  • How much is a season card 21/22? Possible present for a Swedish friend...
    Thks
    Rudi from Austria
  • Hej,
    behöver min son (20 månader) en egen biljett?

    Sara
  • Finns det möjligen 2 biljetter till kvällens match mot Leksand ?
    Bengt
  • Nej det är tyvärr slutsålt till kvällens match
    Rose-Marie