Var hittar jag kvitto på mitt köp?

Om du är primär kontaktperson eller administratör hittar du kvittot under Kundadministration-Abonnemang. Under Händelser trycker du på Visa så får du fram kvittot.
Katja Marknadsansvarig

Kommentarer

  • Hej,
    letar också kvitto.
    Var hittar jag fliken som heter "Kundadministration-Abonnemang"?
    Med vänlig hälsning,Marcus Höglund
    Marcus Höglund
  • Hej

    För att komma till denna sida så trycker du på bolagsnamnet uppe till höger och sedan trycker du på kugghjulet på den raden där det står Kund: och bolagsnamnet.
    Support Fastighetsägarna Dokument