Har ni avtal gällande överenskommelse om standardförbättringar ?

Hej Försöker hitta ett avtal gällande överenskommelse om standardförbättringar inkl pris uppgifter

Kommentarer

  • Hej,

    Den blankett du syftar på är sannolikt kopplad till en överenskommelse mellan Fastighetsägarna och Hyresgästföreningen på lokal/regional nivå. Det finns sådana i vissa delar av landet. Du kan kontakta Fastighetsägarna i den region det gäller. Kontaktuppgifter finns här: https://www.fastighetsagarna.se/kontakt/
    Johan Jurist