Jag söker hyreskontrakt för uthyrning av bostadsrätt i andra hand.

Hej,
Jag undrar om det finns ett hyreskontrakt avsende att hyra ut bostadsrätt i andra hand? Det enda jag hittar är en ansökan till Brf gällande deras godkännande av andrahandshyresgäst.

Kommentarer

  • Hej Anna!

    Det kontrakt du söker heter formulär nr 1055 avtal om upplåtelse av bostadsrättslägenhet i andra hand

    Ni kan finna formulär på två olika sätt hos oss. Det ena är att gå in på http://www.fastighetsagarna.se och via webshopen - Ladda ner gratis - Blanketter och mallar, det andra sättet är att skapa sig en användare via www.fastdok.se och hämta hem formuläret digitalt.

    Vänliga hälsningar
    Fastighetsägarna dokument
    Support Fastighetsägarna Dokument