Samtycke till hantering av personuppgifter?

Hej! Finns en bilaga för Samtycke personauppgift? (med tanke på kommande lagstiftning Dataskyddsförordning mm?

Kommentarer

  • Hej,

    Blankett 70 innehåller information om behandling av personuppgifter och utrymme för hyresgästen att godkänna användandet av hans eller hennes personuppgifter i den utsträckning som krävs för att fullgöra hyresavtalet. Klausulen biläggs sedan ett bostadshyresavtal. Motsvarande formulär finns för lokalhyresavtal, blankett nr 90.

    Vänligen
    Hynek
    Fastighetsägarna dokument
    Support Fastighetsägarna Dokument