Medlem

Kostar det pengar att vara medlem hos er?

Kommentarer

  • Hej Susanne,

    Att skapa ett konto för att börja skriva kontrakt är avgiftsfritt, man betalar då endast för kontrakt man skriver och sätter i status skarpt läge.

    Det går även att bli medlem hos oss ifall man önskar 50% rabatt på kontrakt, då kontaktar ni Katja Kalda om du är intresserad av att bli abonnemangskund på katja.kalda@fastighetsagarna.se eller 08-613 57 81.

    Ha en fin dag!
    Support Fastighetsägarna Dokument
  • Hej - det är väldigt svårt hitta var man loggar in. Jag har problem varje gång, till slut hittar jag men det tar sån tid.

    Var ska jag klicka för att hitta rätt? Jag har börjat skapa ett hyreskontrakt för uthyrning av bostadsrätt.

    Mvh
    Susanne

  • Hej Susanne,

    Ni kan använda er av denna direktlänk för att komma direkt in på vår del av hemsidan - https://www.fastighetsagarna.se/tjanster/dokument/
    Annars så går ni via https://www.fastighetsagarna.se/ > Tjänster > Fastighetsägarna dokument

    Ha en fin dag!
    Support Fastighetsägarna Dokument