Finns det en mall för hyreshöjning på grund av badrumsombyggnad?

Hej
Jag undrar om ni har den senaste versionen av mallen "Avtal för hyreshöjning på grund av badrumsombyggnad"?
Med vänlig hälsning

Kommentarer

  • Hej,

    Det finns ingen sådan mall i Fastighetsägarna Dokument. Fastighetsägarna Stockholm har dock en överenskommelse med Hyresgästföreningen om ett sådant förenklat förfarande genom en blankett som gäller Stockholms kommun. Om det är denna du eftersöker kan du kontakta Fastighetsägarna Stockholms medlemsrådgivning på nummer 020-510 511. Välj "hyresförhandling".
    Johan Jurist