Gränsdragningslistor till lokalhyresavtal

Är det nödvändigt att bifoga en gränsdragningslista till ett lokalhyresavtal?

Kommentarer

  • Gränsdragningslistor är bra i de fall parterna vill göra en mer detaljerad fördelning över vilken part som har ansvar för underhåll och utbyte avseende viss installation eller del av lokalen. I Fastighetsägarna Dokument finns särskilda gränsdragningslistor för restaurang och hotell och en som är allmänt hållen och därmed är tänkt att kunna anpassa till flera olika ändamål.

Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.