Går det att skapa egna mallar?

Kan man göra egna mallar i Fastighetsägarna Dokument?

Gunilla Kommunikatör

Kommentarer

  • Ja, visst går det. Det finns en väldigt enkel lösning på detta:

    • Istället för att skriva kontraktsnummer kan du döpa ditt standardärende till ”mall xxx”.
    • Du fyller i dina standardkryss, lägger till de bilagor (och eventuella ritningar) till ärendet. Glöm inte att spara mellan varje bilagstillägg.
    • Gör om till skarpt kontrakt och avsluta ärendet när du väl är nöjd.
    • Du hittar sedan ditt avslutade ärende under ”avslutade ärenden” i företagsvyn (alltså där du ser alla ärenden samlat). Du kan sen antingen använda sökfunktionen längst ner till vänster och skriva ”mall” eller sortera på de grå fälten uppe i vyn där det står ”kontraktnr”. Sortera i bokstavsordning, så får du snabbt fram det ärende du vill ha.
    • Öppna ärendet och klicka på ”kopiera ärende”, så kan du göra just de ändringar som du vill för det nya avtalet.
    Gunilla Kommunikatör
  • Var hittar jag Fastoghetsägarnas mall för verksamhetsberättlse?

    Brf Katrineberg 19

  • Hej, i Fastighetsägarna Dokument finns inga mallar som används till verksamhetsberättelse. Om du är medlem i Fastighetsägarna kan du vända dig till din region förening för hjälp i detta ärende. Kontaktuppgifter finns här:https://www.fastighetsagarna.se/kontakt/
    MVH  Gunilla
    Gunilla Kommunikatör
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.