Snöskottningsavtal och entreprenadindex E84

Hej,

Jag tittade precis på era snöskottningsavtal och såg att man kan justera ersättningen årsvis med med entreprenadindex E84 basmånad oktober, till min kännedom finns inte E84 kvar och har ersatts med ett nytt index. Finns det ni på agendan att uppdatera dessa mallar med detta?

Kommentarer

  • Hej,

    Det stämmer tyvärr.
    Avtalen för takskottning förhandlas för närvarande om. Något datum för lansering kan i nuläget inte ges.