Länka till blanketter för andrahandsuthyrning och lägenhetsbyten

Hej!
Jag har en fråga om era blanketter som bland annat rör andrahandsuthyrningar och lägenhetsbyten. Vi har egna blanketter för detta men en tanke som jag funderar på är om vi ska använda era blanketter istället. Vi vill ju då att det ska gå att ladda ner dessa blanketter från vår hemsida. Hur skulle man göra i så fall, har man en länk på vår hemsida till dokumentet på er hemsida eller kan vi ladda upp de direkt på vår hemsida?