Till senaste kommentaren

Avtals formulär uppdaterar inte numret

Hej,
Vi har er tjänst integrerad i vårt fastighetssystem PM. För att allt ska blir smidigare har vi valt inställning så att alla blanketterna blir skarpa så fort vi laddar ner de. Problemet uppstår när vi av misstag inte rättar till avtals nummer som innehåller en bokstav i benämningen. När vi har sparat detta och upptäckt felet går det inte att ändra även om man rättar till, den rättningen läses inte i blanketten. Vi tycker det borde kunna ändras på samma sätt som de ändringarna kring avtalstiden exempelvis görs.
Tacksam för hjälpen,
Aisa
Aisa Hajdarevic

Kommentarer

  • Hej!

    Tyvärr går det inte att ändra ett avtalsnr när ett avtal blivit skarpt, det är det enda fält som är obligatoriskt och blir låst. Ni måste tyvärr kopiera avtalet och skriva in på nytt det korrekta avtalsnumret.

    Hälsningar
    Katja Marknadsansvarig

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.