Ändringar i kontrakt

Hej !
Har skrivit ut ett kontrakt och ändrat till skarpt läge ser dock att det har blivit fel i kontraktsnumret. Går det att ändra?
Med vänlig hälsning
Ulla

Kommentarer

  • Hej!

    Tyvärr går inte kontraktsnumret att ändra när kontraktet har blivit skarpt. Det du kan göra är att kopiera kontraktet och då kan du sätta ett nytt kontraktsnummer.

    Hälsningar
    Katja Marknadsansvarig
  • Hej gjort precis samma sak, men innebär det då att ni tar betalt ännu en gång till?
  • Hej Fabian,

    Dessvärre så behöver man betala för kontraktet på nytt ifall man vill redigera i det efter man sparat det som skarpt. Man har gjort ett aktivt val att ändra det från utkast till skarpt, att man således sagt till tjänsten att kontraktet är klart.

    Trevlig dag!
    Support Fastighetsägarna Dokument