71 Kontrakt snöskottning yttertak

I formuläret regleras förhållandet mellan entreprenör och beställare för utförande av snöskottning efter avrop från beställaren i varje fall. Formuläret har förhandlats fram av Fastighetsägarna Stockholm och Plåtslageriernas Riksförbund. För det fall att man förutom snöskottning också vill sluta avtal om att entreprenören ska bevaka snömängderna och vid behov på eget initiativ skotta yttertaken, kan man använda mall nr 73, Bevakning och skottning av snö/is yttertak .

Johan Jurist

Kommentarer

  • Hej,

    Jag använde ert kontraktsformulär nr 71 år 2014
    och skrev 2 st taksnöskottningsavtal.
    Nu behöver jag återigen tillgång till detta formulär för att skriva 3 st nya taksnöskottningsavtal för vintern 2021-2022.
    Hur får jag tillgång till kontraktsformuläret?

    Med vänlig hälsning
    Jan Augustsson
    Fastighetsförvaltare, Wallfast AB
    Telefon 070-772 05 49

  • Hej!

    Det är mycket riktigt att det är kontrakt med nummer 71 som gäller.
    För att få tillgång till detta, så loggar du in via vår hemsida med mejl samt lösenord. Detta förutsatt att du har ett konto hos oss.

    Om du inte har det, så följer du stegen för att skapa ett.
    Du kan göra detta via länken nedan.

    www.fastighetsagarnadokument.se/tjanster/dokument

    Support Fastighetsägarna Dokument