Varför ringer Viasat till mig?

Hej.
Jag måste fråga er om samtal från Viasat. De har ringt mig, jag bor på Torggatan 8, och säger att de har tagit över fastigheten. Stämmer verkligen det?
Lars-Anders

Kommentarer

  • Hej Lars-Anders,

    Jätte bra att du kontaktar oss om denna fråga.

    Vi har öppen fiber fram till alla våra fastigheter som alla är operatörsobundna, du kan alltså alltid själv bestämma vem som levererar internet och tv till din lägenhet. Det innebär att det inte finns något bolag som kan "ta över" våra fastigheter.

    Ingår tv och internet i min hyra? Här kan du också läsa mer om hur det fungerar med internet och tv i våra fastigheter.

    Ha en riktigt bra dag!
    Charlotte