Vem ska vi kontakta vid frågor som rör projektet och renoveringen?

Mattie

Kommentarer

  • Hej Mattie,

    Vid frågor gällande renoveringen kan du kontakta oss genom projektsloalyckan@fabo.se och uppge namn, adress och ditt ärende eller ringa till vår Projekttelefon på 0346-88 66 20 och tala in ett meddelande så ringer någon från vårt projektteam upp dig.

    Det är viktigt är att du uppger namn, adress och telefonnummer när du talar in ett meddelande och beskriver dina behov när ni har er kontakt.

    Ha en bra dag!
    Charlotte