Vad innebär att ni har Miljökampanj?

Hej,
Jag tycker det låter spännande med Miljökampanj, vad innebär det?
Rayan

Kommentarer

  • Hej Rayan,

    Va kul att höra att du är intresserad av vår Miljökampanj!

    Vi vill hjälpa våra hyresgäster att sortera rätt och visa att det är lätt att sortera rätt.

    Våra miljövärdar kommer att finnas på plats på utvalda områden i Falkenberg för att informera om hur det fungerar att använda ett miljöhus och besvara frågor om ni har några funderingar kring avfall och källsortering. Med sig har de källsorteringspåsar och ÅVC-kort att dela ut till dem som vill ha som är hyresgäster hos Fabo.

    Hoppas vi ses!
    Charlotte