Hur gör jag för uppsägning av kontrakt?

Hejsan! Hur gör jag ifall jag vill säga upp mitt kontrakt och vill kunna överlämna lägenheten tidigare?
åsa

Kommentarer

  • Hejsan Åsa,

    Tack för ditt meddelande.

    Du kan läsa mer här om hur du säger upp ditt kontrakt och här kan du läsa mer om vad som gäller angående uppsägningstiden. 😀

    Hoppas det var svar på dina frågor, annars hör gärna av dig igen.
    Charlotte
  • Hej! Om jag ska flytta senast 1juli , vilken månad ska jag säga upp min nuvarande hyres kontrakt.
    Sadife Ruca
  • Hej Sadife,

    Tack för din fråga!

    Om du säger upp ditt nuvarande kontrakt under Mars månad så räknas din uppsägningstid under April, Maj och Juni.

    Hör av dig om du har fler frågor.
    Charlotte