Kan ni hjälpa mig med info om min tvättstuga?

Jag har just flyttat in i en av Fabos lägenheter på Utmarksvägen 11 och vill veta var tvättstugan finns.
Finns det fler än en tvättstuga i området? Undrar det då jag ej kunde boka tvättid, eller ska den ska den elektroniska tvättidsnyckeln aktiveras om på nytt då jag är ny hyresgäst?
Marcus

Kommentarer

  • Hej,

    Välkommen som hyresgäst hos oss på Fabo! 😊

    Det finns tvättstugor i ”stugan/lilla huset” vid Utmarksvägen 9 A samt i källaren mellan Utmarksvägen 15 B och Västgötavägen.
    Din tagg ska vara aktiverad men du behöver boka en tid för att komma in i tvättstugan för att det går inte att komma in i tvättstugan om inte en tid finns bokad.

    Hoppas det ska fungera, annars hör du av dig igen!

    Ha en bra dag.
    Charlotte