Kan man få tvättmaskin som tillval i lägenheten som sen läggs på hyran?

Therese
Visa bästa svaret

Kommentarer

  • Hej Therese,

    Ja du kan lägga till tvättmaskin som tillval till din lägenhet för en kostnad per månad på 147kr. Däremot beror det också på om det går att installera en maskin, då är det enklast att ta kontakt med din lägenhetsförvaltare.

    Ha en fortsatt fin dag!
    Maria
    Bästa svaret
  • Går det även att välja torktumlare till ett pris på hyran? Vet att dom som bodde här innan mig hade både och.

    Therese Karlsson
  • Hej Therese,

    Det stämmer bra det. 😀
    Charlotte