Tillträde till Grieg första etappen

Hej!
Jag undrar om vi kommer att få tillgång till våra nya lägenheter på Tubavägen redan när vi får nyckeln den 26 februari, eller om det först fungerar den 1 mars.

Vänligen

Tina
Christina

Kommentarer

  • Hejsan Christina !

    De som har inflyttning på Tubavägen i Mars får tillträde till området från kl 8 den 1 Mars, det är först då nycklarna börjar fungera då det är elektroniska lås. Man får alltså inte besöka området innan detta då det räknas som byggarbetsplats.

    Vi ses på mötet den 26 Februari, varmt välkommen!
    Charlotte
  • Tack för snabbt svar!

    Vänligen

    Tina
    Christina