telefonsamtal

Hejsan! Går det att välja bort att ni ringer en när man lagt in en serviceanmälan? Har väldigt svårt för att prata i telefon och svarar ej på okända nummer. Om jag väljer att ni kan gå in med huvudnyckel, kan ni inte bara gå in då?
Åsa

Kommentarer

  • Hej Åsa,
    Tack för ditt meddelande.

    Jag har lagt in din önskan om att inte ringa till din telefon, eventuellt kan du få ett sms. Du kan själv välja på serviceanmälan om reparatörerna får komma in med huvudnyckel eller inte.

    Önskar dig en fortsatt fin dag!
    Maria