Ska ni byta tak på alla hus på Hjortvägen/Ängsstigen?

Hej! Undrar om ni ska byta tak och installera solceller på alla hus på ängsstigen/ Hjortvägen..?
Marita

Kommentarer

  • Hej,

    Tack för din fråga om vårt projekt på Ängstigen.

    Just nu är vi ännu inne i en semesterperiod då inte alla på vår fastighetsavdelning är på plats men med den informationen som jag har tillgång till så ser det du som att det berör alla fastigheter på Ängsstigen. Brev är utskickade till boende i de berörda fastigheterna. Jag återkommer gärna till dig med ett exaktare svar under nästa vecka om du önskar det?

    Hoppas du får en riktigt fin dag!
    Charlotte
  • Ja tack fråga gärna vidare..🙂
    Jag förstår ju att det inte blir inom den närmaste tiden men om planer finns..?
    Marita Karlsson
  • Hej,

    Då ska jag se till att ordna det för dig. ☺️

    Jag tar reda på svar till dig och återkommer så snart som möjligt med ett besked.

    Ha det bra!
    Charlotte
  • Hej Marita,

    Nu är alla på plats igen och jag fick direkt svar på din fråga.

    Vi har beslut om att installera solceller på den fastighet som vi arbetar med just nu. Om det faller väl ut kommer vi titta på möjligheterna att göra detsamma på alla fastigheter i området.

    Hoppas du får en bra dag i solen!
    Charlotte