Kan ni hjälpa mig att montera en takkrok?

Kan man be om hjälp att sätt upp en krok i taket för lampa och i så fall vad kostar det.

Linda

Kommentarer

  • Hej Linda,

    Tack för din fråga!

    Det kan man göra och enklast är att ringa till vår Serviceanmälan och göra din beställning. De finns på plats Måndag-Torsdag kl. 8-12, 13-16 samt Fredagar kl. 8-12, 13-15. Du når dem på telefonnummer 0346-88 66 00, tonval 3.

    Ha en riktigt fin dag!
    Charlotte
  • Hej! Får man lov att sätta upp takskenor för gardin?
    Mikaela
  • Hej Mikaela,

    Kontakta din lägenhetsförvaltare för svar på din fråga. Om du inte vet dem din lägenhetsförvaltare är så lämna uppgift här med din adress så kan jag se vem det är du ska kontakta.

    Du når din lägenhetsförvaltare vardagar mellan kl. 8-12 på telefonnummer 0346-886600, tonval 3.
    Charlotte