Hur fungerar det när man tackar nej?

Hej hur fungerar det när man tackar nej?

Lina

Kommentarer

  • Hej Lina !

    Om du gjort en intresseanmälan till någon av våra lediga bostäder och blir erbjuden den får du sedan välja att tacka Ja eller Nej efter att du varit på en visning av lägenheten.

    Tackar du nej tre gånger under en sexmånadersperiod blir du spärrad de kommande sex månaderna.

    Sedan tar vi bort spärren och du kan söka bostad på nytt.

    Ha en trevlig kväll!
    Charlotte