Vad kan vi göra åt att grannens hund skäller?

Jag har en granne vars hundar konstant skäller, oavsett om hon är hemma eller inte. Detta har pågått i flera månader nu. Jag vet inte riktigt vart jag ska vända mig. Finns det något fabo kan göra åt saken ens?
Mvh

Kommentarer

  • Hejsan,

    Tack för att du hör av dig till oss.

    Du kan ringa till vårt Servicecenter om hunden skäller dagtid och till Securitas om hunden skäller och stör kvällar/helger.
    Då kommer Securitas ut på platsen och kan bedöma om det är en pågående störning och sedan rapportera till oss. Det i sin tur blir vårt underlag för att ta kontakt med hyresgästen.

    Servicecenter når du på 0346-886600, tonval 2 och Securitas finns på nummer 010-470 51 50.

    Ha en bra dag!
    Charlotte