Hur kan jag få hjälp med störande grannar?

hejsan! Vart vänder jag mig angående störande grannar? Mina grannar spelar hög musik sent på kvällen, ofta oavsett om det är vardag eller helg. Det grillas även ofta och hela våran lägenhet luktar rök flera timmar efter de grillat. Vart vänder vi oss?

mvh
åsa

Kommentarer

  • Hej Åsa,

    Om dina grannar stör dig kan det först vara en bra idé att berätta för dina grannar att du störs av deras beteende. Hjälper inte det så kan du ringa till vår Trygghetsjour mellan kl 16-07 som då kommer ut på plats till er.

    De har nummer 010 - 470 51 50.

    Ha en bra dag!
    Charlotte