När snöröjer ni på min adress?

Hej.
När kommer ni och skottar snön som fallit? Tack.
Richard

Kommentarer

  • Hej Richard!

    För oss är det viktigt att arbeta med snö- och halkbekämpning för att värna om våra hyresgäster.

    Vi arbetar med snöröjning ute på våra områden när ca 5 cm snö har fallit och väljer att prioritera äldreboenden och skolor för att sedan jobba vidare med våra övriga fastigheter.

    Ibland behöver vi vänta längre än så innan vi kan ta oss ut beroende på väder och vind.

    Tänk på att det är du som hyresgäst som ansvarar för att inte blomkrukor och andra saker som är ömtåliga står i vägen när vi ska snöröja eller sköta om din fastighet.

    Ha en bra dag i snön!
    Charlotte
    (Uppdaterad )